Pages

Saturday 25 February 2017

Nasi Lemak Satria-sedekah Jumaat

Wajah-wajah syurga anak tahfiz dan yatim

Assalamualaikum. 
Minggu ini sahaja saya berjumpa dengan berbagai kerenah manusia. Saya mencari insan yang menyenangi diri kita. Jauhkan insan2 yang jauh dari Nya, yang suka marah-marah panas baran. Ya Allah, selamatkan hati ini dan lembutkanlah hati ini untuk mu Ya Allah. Bimbinglah hati ini istiqamah dalam Nur cahaya Hidayahmu. Bukan mudah kita berhadapan dengan pancaroba di akhir2 zaman ini. 
Pon begitu, saya berkenalan dengan seorang anak muda ini. Visi dan misi nya cukup kuat. Cukup tabah menghadapi kehidupannya. Melalui suatu program 6-7 tahun yang lalu, saya mengenalinya hingga sekarang. Terkini, saya ikuti perkembangan dia di fb miliknya. JOM MENGENALINYA YANG SINGLE N AVAIBLE.

Kini,beliau membuat program bersama-sama untuk amal jariah di rumah2 anak2 yatim dan masjid2 yang terpilih. Antara isi hatinya;

Saya berbesar hati, untuk mencari sponser 
kepada anak-anak tahfiz dan masjid ,sekiranya Tuan-Puan yang berhajat untuk bersama-sama saya menyumbang kepada pihak yang berkenaan, bolehlah berbuat demikian dengan hanya sedikit pendapatan/wang anda kepada melalui sedekah sarapan/makanann
Seperti Nasi Lemak (Rm1.00), Bihun (RM2.00) dan kuih (Rm2.00).

Sumbangan tersebut bolehlah dimasukkan/transfer ke Akaun AGROBANK atas nama Waniaina Enterprise 
1-00-5521-00002901-4

 "Tidak akan jatuh miskin seseorang itu jika bersedekah"
Sebarang pertanyaan boleh hubungi 
0129707083 Wanie 


Dibawah ini antara tempat projek yang telah dilaksanakan. Semoga kita sama2 mendapat barakah dari Nya.

 


 


Penyerahan nasi lemak kepada pihak berkenaan
Tengok senyuman diorang, terubat kerinduan pada adik2
Ini le rupanya nasi lemak yang dah terbungkus tu



No comments:

Post a Comment

Advertising/ Feedback/ Promotion/ Opportunities/ Enquiries/Invitaion ?? Contact me at: anyati0907@gmail.com