Pages

Thursday 22 September 2016

My Collection

Cerita Mug Collection..siri 1




Tetiba teringat koleksi2 yang ada untuk dicuci dan disusun atur kembali ni. Bila sebut koleksi ni, tentunya sahabat2 pun ada koleksi peribadi yang sgt dihargai kan??? Hari ni saya nk share salah satu koleksi saya yang amat saya sayangi.
Antara koleksi saya ialah mug, tasbih, postcard,setem,buku2 motivasi,pen,syiling,businesscard, fridge magnet & card perkahwinan.

Post kali ini saya ceritakan bab mug je dulu ye. Mug adalah salah satu peralatan di rumah digunakan untuk minum. Koleksi saya ni semuanya adalah hadiah dr kaum keluarga,sahabat2, @hadiah dr pembelian produk-produk tertentu. Ada berbagai jenis mug, design,colour serta bentuk mug ini yang menarik perhatian saya. Setiap satunya menjadi koleksi peribadi kenangan yang terindah.

No comments:

Post a Comment

Advertising/ Feedback/ Promotion/ Opportunities/ Enquiries/Invitaion ?? Contact me at: anyati0907@gmail.com